Monday, September 26, 2011

Status pr. 26 september 2011

Dette tar helt av!
Nå begynner listen å bli lang med gode artister!
Nesten så jeg mister oversikten selv. Hehe. Går vel greit med en saftig notatbok, som benyttes flittig nå. Amta oppslaget gjorde susen på mye spennende jeg ellers ikke ville kommet i kontakt med.

Det gjenstår en samtale med en del folk, før jeg offentliggjør navn. Men dæven, det er fristende å røpe ....
Nuvel. Har en travel tid med mye jobb om dagen, så det er ikke helt enkelt å finne plass til det praktiske med Nes!O i disse dager.

Men tidsplanen er å få til utgivelsen, digitalt i november. Det burde gå.

Crowdfunding på Newjelly.com var et interessant eksperiment. tidsfristen er nå ute på innsamling her.
Men noen kroner ble det, og det er fullt mulig å støtte prosjektet enda. Bruk paypal på denne siden her.

Kr. 180,- så får du navnet med som supporter på coveret. Den berømte "Wall of fame"
Artistene som jeg ikke har fått pratet med, er kontaktet. Det gjenstår litt arbeid og samtaler før vi kan gå ut med alle.

10 band og artister er sikre pr. dags dato:
Babyjaws
Walibi
Thomsen
Terje Winther
jh
Micronoise
Hvalebone
Bulb
ffunk
Kanario D`Bogart

Ytterligere 6 navn er på gang.
Mer om dette senere.

Begynner å få plassproblemer på en fysisk cd. (80 min) Men håper det løser seg undervegs. Vi får se når låter ettervert kommer på plass.

Det skjer ting i kulissene. Mye. Mye bra. Dette er gøy. Følg med på dette som blir den beste utgivelsen i Norge på lang lang tid.
Tom Ståle Engebretsen

No comments: